Változás az ügyfélszolgálati feladatok ellátásában
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az NHKV Zrt. 2021. májusától változtatott ügyfélszolgálati feladatai ellátásának rendjén és megnyitotta személyes ügyfélpontjait.
Az NHKV személyes ügyfélpontjain elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel, díjbefizetéssel, részletfizetési igénnyel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére lesz lehetőség.
Részletes tájékoztatás itt: https://nhkv.hu/orszagos-ugyfelszolgalat/
A Dél-Kom Nonprofit Kft. a továbbiakban nem jogosult a fenti, kintlévőséggel, díjbeszedéssel kapcsolatos ügyek kezelésére.
A Dél-Kom Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata és ügyfélképviseletei az alábbi ügyek intézése érdekében állnak továbbra is az ügyfelek rendelkezésére:
- hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződéskötés, módosítás, illetve megszüntetés;
- adatváltozás bejelentése;
- szüneteltetéssel kapcsolatos ügyintézés;
- hulladékgyűjtő edényzettel kapcsolatos ügyek (javítás, vásárlás, edénycsere);
- hulladékgyűjtő zsákok átvétele, vásárlása;
- többlet hulladék elszállítása;
- lomtalanítás, zöld- és szelektív hulladékgyűjtés;
- társasház szétválása egyéni fizetőhelyekre/ társasházi felosztás változás;
- díjkedvezmény érvényesítése;
- eseti megrendelés alapján végzett hulladékgazdálkodási szolgáltatások;
- fizetési mód változtatása (csekk, CSBM, készpénzfizetési átutalás);
- egyéb a szolgáltatás ellátásával kapcsolatos reklamáció.