Változás az ügyfélszolgálati feladatok ellátásában

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az NHKV Zrt. 2021. májusától változtatott ügyfélszolgálati feladatai ellátásának rendjén és megnyitotta személyes ügyfélpontjait.

Az NHKV személyes ügyfélpontjain elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel, díjbefizetéssel, részletfizetési igénnyel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére lesz lehetőség.

Részletes tájékoztatás itt: https://nhkv.hu/orszagos-ugyfelszolgalat/

A Dél-Kom Nonprofit Kft. a továbbiakban nem jogosult a fenti, kintlévőséggel, díjbeszedéssel kapcsolatos ügyek kezelésére.

Dél-Kom Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata és ügyfélképviseletei az alábbi ügyek intézése érdekében állnak továbbra is az ügyfelek rendelkezésére:

  • hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződéskötés, módosítás, illetve megszüntetés;
  • adatváltozás bejelentése;
  • szüneteltetéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • hulladékgyűjtő edényzettel kapcsolatos ügyek (javítás, vásárlás, edénycsere);
  • hulladékgyűjtő zsákok átvétele, vásárlása;
  • többlet hulladék elszállítása;
  • lomtalanítás, zöld- és szelektív hulladékgyűjtés;
  • társasház szétválása egyéni fizetőhelyekre/ társasházi felosztás változás;
  • díjkedvezmény érvényesítése;
  • eseti megrendelés alapján végzett hulladékgazdálkodási szolgáltatások;
  • fizetési mód változtatása (csekk, CSBM, készpénzfizetési átutalás);
  • egyéb a szolgáltatás ellátásával kapcsolatos reklamáció.