Változás az ügyfélszolgálati feladatok ellátásában

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az NHKV Zrt. – két lépcsőben – 2021. május 3., illetve 2021. május 17. napjától változtat ügyfélszolgálati feladatai ellátásának rendjén és megnyitja személyes ügyfélpontjait.

 

Az NHKV személyes ügyfélpontjain elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel, díjbefizetéssel, részletfizetési igénnyel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére lesz lehetőség.

 

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét arra, hogy ezekben az ügyekben kizárólag az NHKV ügyfélpontjai járnak el, személyesen az alábbi helyszíneken és időpontokban https://nhkv.hu/kapcsolat/ vagy írásban az ugyfelszolgalat@nhkv.hu elérhetőségen.

 

A Dél-Kom Nonprofit Kft. a továbbiakban nem jogosult a fenti, kintlévőséggel, díjbeszedéssel kapcsolatos ügyek kezelésére.

 

A Dél-Kom Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata és ügyfélképviseletei az alábbi ügyek intézése érdekében állnak továbbra is az ügyfelek rendelkezésére:

  • hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződéskötés, módosítás, illetve megszüntetés;
  • adatváltozás bejelentése;
  • szüneteltetéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • hulladékgyűjtő edényzettel kapcsolatos ügyek (javítás, vásárlás, edénycsere);
  • hulladékgyűjtő zsákok átvétele, vásárlása;
  • többlet hulladék elszállítása;
  • lomtalanítás, zöld- és szelektív hulladékgyűjtés;
  • társasház szétválása egyéni fizetőhelyekre/ társasházi felosztás változás;
  • díjkedvezmény érvényesítése;
  • eseti megrendelés alapján végzett hulladékgazdálkodási szolgáltatások;
  • fizetési mód változtatása (csekk, CSBM, készpénzfizetési átutalás);
  • egyéb a szolgáltatás ellátásával kapcsolatos reklamáció.

Elérhetőségeink: https://new.delkom.hu/ugyfelszolgalataink/