Ügyfélfogadás barcsi ügyfélképviseletünkön

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy barcsi ügyfélképviseletünkön a személyes ügyfélfogadás 2021. november 8-án szünetel.

Telefonon a 82/464-893, írásban a barcsiugyfelkepviselet@delkom.hu e-mail címen várjuk ügyfeleink megkereséseit.

Megértésüket köszönjük!

 

 

Változás az ügyfélszolgálati feladatok ellátásában

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az NHKV Zrt. 2021. májusától változtatott ügyfélszolgálati feladatai ellátásának rendjén és megnyitotta személyes ügyfélpontjait.

Az NHKV személyes ügyfélpontjain elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel, díjbefizetéssel, részletfizetési igénnyel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére lesz lehetőség.

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét arra, hogy ezekben az ügyekben kizárólag az NHKV ügyfélpontjai járnak el, személyesen az alábbi helyszíneken és időpontokban https://nhkv.hu/kapcsolat/ vagy írásban az ugyfelszolgalat@nhkv.hu elérhetőségen.

A Dél-Kom Nonprofit Kft. a továbbiakban nem jogosult a fenti, kintlévőséggel, díjbeszedéssel kapcsolatos ügyek kezelésére.

A Dél-Kom Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata és ügyfélképviseletei az alábbi ügyek intézése érdekében állnak továbbra is az ügyfelek rendelkezésére:

  • hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződéskötés, módosítás, illetve megszüntetés;
  • adatváltozás bejelentése;
  • szüneteltetéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • hulladékgyűjtő edényzettel kapcsolatos ügyek (javítás, vásárlás, edénycsere);
  • hulladékgyűjtő zsákok átvétele, vásárlása;
  • többlet hulladék elszállítása;
  • lomtalanítás, zöld- és szelektív hulladékgyűjtés;
  • társasház szétválása egyéni fizetőhelyekre/ társasházi felosztás változás;
  • díjkedvezmény érvényesítése;
  • eseti megrendelés alapján végzett hulladékgazdálkodási szolgáltatások;
  • fizetési mód változtatása (csekk, CSBM, készpénzfizetési átutalás);
  • egyéb a szolgáltatás ellátásával kapcsolatos reklamáció.
 

Ügyfélszolgálataink

 

Ügyfélképviseleteink az alábbi napokon zárva tartanak

ÜgyfélképviseletDátum
HarkányBizonytalan ideig
(helyette Siklós 10:00-16:00)
SzigetvárJanuár 11. 12:00-16:00
MohácsJanuár 17.
BarcsJanuár 18.
DombóvárJanuár 20.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy koronavírus fertőzés miatt több munkatársunk karanténba került. Ügyfeleink és kollégáink biztonsága a legfontosabb számunkra, ezért a Pécs, Siklósi út 58. szám alatt működő ügyfélszolgálati irodánkban várhatóan 2021. november 12-ig szünetel a személyes ügyfélfogadás.
Írásban a delkom@delkom.hu email címen, telefonon a 72/805-410-es számon várjuk megkereséseiket. Személyes ügyintézés esetén a Pécs, Búza téri ügyfélszolgálatunkat szíveskedjenek felkeresni.
 
Hulladékgyűjtő edények vásárlására 2021. november 8-án az Eperfás úti hulladékgyűjtő udvarban: (7628 Pécs, Eperfás út 3. ), november 9 és 12 között pedig mindhárom pécsi hulladékudvarunkban  (7628 Pécs, Eperfás út 3.,  7631 Pécs, Postagalamb u. 3., 7633 Pécs, Szigeti tanya 12-14. ) van lehetőség.

koronavírus elleni védekezés érdekében kérjük, hogy nyitva tartó ügyfélszolgálatainkon az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:

  • Annak érdekében, hogy a biztonságos távolság tartható legyen, ügyfeleink korlátozott számban tartózkodhatnak egyidőben az ügyféltérben. Ügyintézőink egyszerre kizárólag 1 ügyfelet fogadhatnak, várakozni az ügyféltéren kívül lehet. 
  • Belépéskor használják a kihelyezett kézfertőtlenítőket.
  • Az épületen belül viseljenek orrot és szájat eltakaró maszkot.
  • Lehetőség szerint részesítsék előnyben a telefonos (72/805-410), elektronikus (delkom@delkom.hu), illetve postai úton (7602 Pécs, Pf. 176.) történő ügyintézést. 

Megértésüket köszönjük!

Nyitvatartás

 

Központi ügyfélszolgálat 

Cím: 7632 Pécs, Siklósi út 58.

Telefon: 72/805-410

E-mail: delkom@delkom.hu

Nyitvatartás:

hétfő: 8:00 – 20:00

kedd – szerda – csütörtök: 8:00 – 16:00

péntek: 8:00 – 14:00

Parkolási lehetőség: INTERSPAR (Siklósi út)

 

Búza téri ügyfélképviselet

Cím: 7626 Pécs, Búza tér 8/b.

E-mail: delkom@delkom.hu

Nyitvatartás: 

hétfőkedd – szerda – csütörtök: 8:00 – 12:00 és 12:30-16:00

péntek: 8:00 – 12:00 és 12:30-14:00

 

Barcsi ügyfélképviselet

Cím: 7570 Barcs, Bajcsy-Zsilinszky u. 29.

Telefon: 82/464-893

E-mail: barcsiugyfelkepviselet@delkom.hu

Nyitvatartás:

hétfő – kedd – szerda – csütörtök: 7:30 – 15:30

péntek: 7:30 – 13:30

 

Bonyhádi ügyfélképviselet

Cím: 7150 Bonyhád, Széchenyi tér 12.

Telefon: 30/348-7928

E-mail: bonyhadiugyfelkepviselet@delkom.hu

Nyitvatartás:

hétfő: 8:00-15:30

kedd: 8:00-18:00

szerda: 8:00 – 14:00

csütörtök: 8:00 – 15:00

péntek: 8:00 – 14:00

 

Dombóvári ügyfélképviselet

Cím: 7200 Dombóvár, Kórház utca 120.

Telefon: 30/792-4350

E-mail: dombovariugyfelkepviselet@delkom.hu

Nyitvatartás: 

hétfő – kedd – szerda: 8:00 – 12:00 és 13:00 – 15:45

csütörtök: 10:30 – 12:00 és 13:00 – 18:00 

péntek: 8:00 – 12:00 és 12:30-14:00

 

Harkányi ügyfélképviselet

Cím: 7815 Harkány, Kossuth L. u. 2/a. (Művelődési ház)

Telefon: 30/779-4714

E-mail: delkom@delkom.hu

Nyitvatartás:

péntek: 10:00 – 16:00

 

Komlói ügyfélképviselet

Cím: 7300 Komló, Bem József utca 24.

Telefon: 72/483-866

E-mail: komloiugyfelkepviselet@delkom.hu

Nyitvatartás:

hétfő – kedd – szerda: 8:00 – 15:00

csütörtök: 8:00 – 18:30

péntek: 8:00 – 14:00

 

Mohácsi ügyfélképviselet

Cím: 7700 Mohács, Dózsa György u. 31

Telefon: 30/195-2075

E-mail: mohacsiugyfelszolgalat@delkom.hu

Nyitvatartás:

hétfő: 8:00 – 16:00

kedd: 8:00 – 12:00

szerda: 8:00 – 18:00

csütörtök: 8:00 – 16:00

péntek: 8:00 – 14:00

 

Siklósi ügyfélképviselet

Cím: 7800 Siklós, Felszabadulás út 43.

Telefon: 72/579-429

E-mail: siklos@delkom.hu

Nyitvatartás:

hétfő – szerda: 8:00 – 12:00

kedd – csütörtök: 12:30 – 16:30

péntek: zárva

 

Szigetvári ügyfélképviselet

Cím: 7900 Szigetvár, Deák F. tér 16.

Telefon: 73/312-014

E-mail: szigetvariugyfelkepviselet@delkom.hu

Nyitvatartás:

hétfő – kedd – szerda – csütörtök: 8:00 – 16:00

péntek: 8:00 – 14:00

 

A koronavírus elleni védekezés kapcsán ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében arra kérjük ügyfeleinket, hogy tartsák be az alábbi megelőző óvintézkedéseket az ügyfélszolgálatok felkeresése esetén:

  • Ügyintézőink egyszerre kizárólag 1 ügyfelet fogadhatnak, várakozni az ügyféltéren kívül lehet!
  • Az ügyintézés során a 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani!
  • Belépéskor kérjük a kihelyezett kézfertőtlenítők használatát!
  • Az épületen belül kötelező a védőmaszk viselete!