Ügyfélfogadás 2021. május 26. napjától

2021. május 26-tól újra a megszokott módon és a szokásos nyitvatartási rend szerint várja ügyfeleit a Dél-Kom Nonprofit Kft. Központi ügyfélszolgálata (Pécs, Siklósi út 58.) és valamennyi ügyfélképviselete.

Központi ügyfélszolgálatunk szolgáltatásai már előzetes időpontfoglalás nélkül is igénybe vehetők

A járványhelyzet miatt kérjük azonban ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint továbbra is az e-mailen (delkom@delkom.hu), levélben (7602 Pécs, Pf. 176.) vagy telefonon (72/805-410) történő ügyintézést részesítsék előnyben.

Amennyiben a személyes ügyintézés mellett döntenek, úgy Központi ügyfélszolgálatunkon, az esetleges sorban állás elkerülése érdekében javasoljuk, hogy a továbbiakban is vegyék igénybe az előzetes időpontfoglalás lehetőségét. (Időpontfoglalás itt)

Ügyfélszolgálatunkon és ügyfélépviseleteinken a hatályos járványügyi rendelkezéseknek megfelelően az ügyintézőkön kívül az ügyféltérben egy időben egy ügyintézőnknél kizárólag egy ügyfél tartózkodhat, a maszk használata és a 1,5 méter távolság betartása pedig továbbra is kötelező!

Dél-Kom Nonprofit Kft.