Ügyfélszolgálatainkon szünetel a személyes ügyfélfogadás

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy – a koronavírus fertőzés kockázata miatt – 2020. március 16. napjától a személyes ügyfélfogadás minden ügyfélszolgálatunkon és ügyfélképviseletünkön bizonytalan ideig szünetel.
Munkatársaink az alábbi elérhetőségeinken (e-mailen, levélben vagy telefonon) készséggel állnak ügyfeleink szíves rendelkezésére:

Központi ügyfélszolgálat
Telefon: 72/805-410, e-mail: delkom@delkom.hu 

Barcsi ügyfélképviselet
Telefon: 82/464-893, e-mail: barcsiugyfelkepviselet@delkom.hu

Bonyhádi ügyfélképviselet
Telefon:74/500-222, e-mail: bonyhadiugyfelkepviselet@delkom.hu

Dombóvári ügyfélképviselet
Telefon:74/506-020, e-mail: dombovariugyfelkepviselet@delkom.hu

A dombóvári ügyfélképviseleten 2020. március 18-án – szabadságolás miatt – a személyes és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.

Komlói ügyfélképviselet
Telefon: 72/483-866, e-mail: komloiugyfelkepviselet@delkom.hu

Mohácsi ügyfélszolgálat
Telefon: 69/510-074,69/510-076, e-mail: mohacsiugyfelszolgalat@delkom.hu

                                                                                                                                                                                                                                            Sásdi ügyfélképviselet
Telefon: 72/805-410, e-mail: delkom@delkom.hu 

Siklósi ügyfélképviselet
Telefon: 72/579-429, e-mail: siklos@delkom.hu 

Szigetvári ügyfélképviselet
Telefon: 73/312-014, e-mail: szigetvariugyfelkepviselet@delkom.hu 

A szigetvári ügyfélképviseleten 2020. március 18-án – szabadságolás miatt – a személyes és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.

 

Megértésüket megköszönve,
Dél-Kom Nonprofit Kft.