Adatvédelem, Panaszkezelés

 
 
A Dél-Kom Nonprofit Kft. az ügyfelek panaszai, reklamációi és kifogásai kapcsán az alábbi panaszkezelési szabályzatok szerint jár el:

Dél-Kom Nonprofit Kft. Panaszkezelési Szabályzata

MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. Panaszkezelési Szabályzata

 

Amennyiben ügyfelünk panaszbejelentésére Társaságunk az előírt határidőn belül nem ad választ, azt nem intézi el, vagy a kapott válasszal, illetve intézkedéssel nem ért egyet, panaszával az alábbi hivatalokhoz fordulhat:

Baranya Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszám: (72) 507-154, (20) 283-3422 Fax szám: (72) 507-152 E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Baranya Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2. Telefonszám: (72) 795-398 E-mail: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu

Somogy Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály Cím: 7400, Kaposvár, Vásártéri u. 2. Telefon: (82) 510-868 E-mail: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu

Tolna Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály Cím: 7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3. Telefonszám: (74) 795-385 Fax: (74) 999-103 E-mail: fogyasztovedelem@tolna.gov.hu

 

Társaságunk a jogszabályoknak megfelelően a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást, melynek vonatkozásában a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot nem tett.

 

A Dél-Kom Nonprofit Kft. fogyasztóvédelmi referensei:

Baranya vármegye:

Hucker Renáta, telefon: 30/518-2581

Tolna vármegye:

Kerekes Károlyné, telefon: 30/348-5403

Somogy vármegye:

Schutzmann Judit, telefon: 20/414-8656