Adatvédelem, Panaszkezelés
Dél-Kom Nonprofit Kft. Panaszkezelési Szabályzata
MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. Panaszkezelési Szabályzata
Amennyiben ügyfelünk panaszbejelentésére Társaságunk az előírt határidőn belül nem ad választ, azt nem intézi el, vagy a kapott válasszal, illetve intézkedéssel nem ért egyet, panaszával az alábbi hivatalokhoz fordulhat:
Baranya Vármegyei Békéltető Testület: cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36., telefonszám: (72) 507-154, e-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu, web: www.baranyabekeltetes.hu, hivatali kapu: KRID: 667360112, rövid név: PBKIKBT. Illetékességi területe: Baranya, Somogy, Tolna Vármegye
Baranya Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2., telefonszám: (72) 795-398, e-mail: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu, hivatali kapu: KRID: 605958155, rövid név: BAMKHFF.
Somogy Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály cím: 7400 Kaposvár, Vásártéri u. 2., telefon: (82) 510-868, e-mail: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu.
Tolna Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály cím: 7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3. telefonszám: (74) 795-950, e-mail: fogyasztovedelem@tolna.gov.hu.
A Fogyasztóvédelmi törvény 2025. július 23-tól hatályos 17/A § 5a bekezdése alapján:
(5a) Ha a fogyasztó a jegyzőkönyv felvétele során az (5) bekezdés a) és c) pontjában foglalt adatokat nem adja meg, vagy a jegyzőkönyv (5) bekezdés e) pontja szerinti aláírását megtagadja, a vállalkozás a szóbeli panasz elintézése során a (6) bekezdésben foglaltak alkalmazását mellőzi.
A Dél-Kom Nonprofit Kft. fogyasztóvédelmi referensei:
Baranya vármegye:
Hucker Renáta, telefon: 30/518-2581
Tolna vármegye:
Kerekes Károlyné, telefon: 30/348-5403
Somogy vármegye:
Schutzmann Judit, telefon: 20/414-8656